SAMSUNG GALAXY NOTE 10|10+ 3-AASTASE GARANTII KAMPAANIA
(EDASPIDI „KAMPAANIA“)
KAMPAANIA TINGIMUSED
(EDASPIDI „TINGIMUSED“)
Kampaania korraldaja
Kampaania korraldaja on SIA Samsung Electronics Baltics (edaspidi „korraldaja“), äriregistri kood 40003963909, asukoht Duntes iela 6, Riia, LV-1013, Läti.
Kampaania kestus
Kampaania algab 23. augustil 2019 ja lõpeb 31. oktoobril 2019 (edaspidi „kampaaniaperiood“).
Õigus kampaanias osaleda
Kampaania on suunatud ainult juriidilistele isikutele. Edasimüüjad ei tohi kampaanias osaleda.
Kampaania
Klientidel, kes ostavad kampaaniaperioodil Samsung Galaxy Note 10|10+ nutitelefoni, mudeli nr SM – N970FZKDSEB, SM – N970FZSDSEB; SM – N975FZKDSEB; SM – N975FZSDSEB; SM – N975FZKGSEB; SM – N975FZSGSEB; SM – N976BZSASEB; SM – N976BZKASEB (edaspidi „kampaaniatoode“) on õigus saada tootja tavapärase garantii asemel 3 (kolme) aastane tootja garantii (edaspidi „pikendatud garantii“).
Tavapärast garantiid pakub Samsung Electronics Co. Ltd, aadress 129 Samsung-Ro, Maetan-3dong, Yeongtong-gu, Suwon-si, Gyeonggi-do, Korea. Pikendatud garantiid (üks aasta) pakub korraldaja.
Kampaaniatootele kehtivad garantiitingimused on lisatud kampaaniatootele (standardsed garantiitingimused). Pikendatud garantiiga kaetud defektidele kehtivad kõik standardsed garantiitingimused, välja arvatud garantiiaeg, mida on ühe aasta võrra pikendatud.
Pikendatud garantii ei kehti seadme tarvikutele, nagu aku, laadija, andmekaabel ja muudele seadme pakendis olevatele tarvikutele.
Pikendatud garantii kehtib alates kampaaniatoote ostukviitungil näidatud ostukuupäevast.
Pikendatud garantiid saab kasutada Samsungi Eesti, Läti ja Leedu volitatud teeninduskeskustes. Samsungi volitatud teeninduskeskuste nimekiri asub: www.samsung.ee (Eesti), www.samsung.lv (Läti), www.samsung.lt (Leedu). Klient peab pikendatud garantii kinnituse alles hoidma ja nõudmisel esitama selle Samsungi volitatud teeninduskeskuses. Kinnitus tõendab kliendi õigust pikendatud garantiile.
Kampaaniapakkumine kehtib ainult nendele kampaaniatoodetele, mida turustab korraldaja.
Kampaaniapakkumine kehtib lisaks kõigile muudele kampaaniatoodetele kehtivatele kampaaniatele, tegevustele ja pakkumistele.
Pikendatud garantii saamise taotlus
Pikendatud garantii saamiseks tuleb juriidilise isiku esindajal siseneda veebilehele www.samsunggift.ee Eestis, www.samsunggift.lv Lätis või www.samsunggift.lt Leedus ja registreerida järgmised andmed: ostetud kampaaniatoote seadme mudel, selle IMEI-kood, ostukuupäev, e-posti aadress, telefoninumber. Klient peab laadima üles ostukinnituse (arve) .jpg, .jpeg või .PDF formaadis, milles on näidatud kampaaniatoote IMEI-kood ja ostukuupäev, nähtav arve number ja ettevõtte rekvisiidid, ning nõustuma tingimustega (edaspidi „taotlus“) ja vajutama nuppu „Registreeri“.
Taotlus tuleb saata korraldajale hiljemalt 7. novembriks 2019. Hiljem laekunud taotlused lükatakse tagasi.
Korraldaja saadab kliendile e-kirja kinnitusega, et taotlus on vastu võetud ja selle sobivus kontrollitakse üle. Korraldaja saadab kliendile kinnitusega e-kirja 23. augustist 2019 kuni 22. novembrini 2019. Kui kinnitavat e-kirja ei ole saadud, peab klient pöörduma korraldaja poole, saates e-kirja aadressile info@samsung.lv Lätis, info@samsung.lt Leedus või info@samsung.ee Eestis, et selgitada välja, miks e-kiri kohale ei jõudnud.
Kui taotlus ei ole täidetud vastavalt nendele tingimustele, lükkab korraldaja taotluse tagasi ja teavitab sellest klienti e-kirjaga, pakkudes võimaluse edastada tingimustele vastav taotlus kindlaksmääratud ajavahemiku jooksul.
Üldist
Korraldaja jätab endale õiguse muuta kampaania tingimusi mõistlikul määral ja kooskõlas kohaldatavate seaduste nõuetega igal ajal ilma ette teatamata.
Kliendil ei ole õigust saada pikendatud garantiid, kui tuvastatakse, et klient eirab tingimusi või on kampaaniat ebaõiglaselt mõjutanud.
Vajadusel on korraldajal õigus võtta vajalikud meetmed enda kaitsmiseks pettuse teel esitatud või mittekehtivate taotluste eest, sealhulgas nõuda täiendavaid dokumente ostu tõendamiseks.
Kui nendes tingimustes ei ole sätestatud teisiti, tasub klient kõik kohaldatavad maksud ja muud vajalikud kulud.
Korraldaja ei vastuta kampaania katkestamise eest vääramatu jõu või muude põhjuste tõttu, mida korraldaja ei saa kontrollida.
Korraldaja ei vastuta: a) taotluse mitte kättesaamise eest süsteemivigade või teiste põhjuste tõttu, mida korraldaja ei saa mõjutada; b) taotluse hilinemise, kadumise või valele aadressile saatmise eest; c) arvutiühenduse vigade või talitlushäirete eest; d) katkestuste, kahjustuste või kadude eest, mille on põhjustanud olukorrad, mida korraldaja ei saa mõjutada; või e) kliendi tehtud vigade eest.
Kampaania läbiviimist reguleerivad Eesti, Läti või Leedu seadused olenevalt sellest, kas klient esitas taotluse veebilehel www.samsunggift.ee Eestis, www.samsunggift.lv Lätis või www.samsunggift.lt Leedus.
Kui kliendil on küsimusi kampaania kohta või sellega seotud nõudeid, tuleb need esitada kuni 10. veebruarini 2020, helistades või kirjutades Samsungi kõnekeskusele. Telefonikõne asjaomases riigis asuvalt laua- või mobiiltelefonilt Eestis, Lätis ja Leedus on tasuta.
Eesti: 800-7267, info@samsung.ee
Läti: 8000-7267, info@samsung.lv
Leedu: 8800-77777, info@samsung.lt